Ønskeliste

19. feb. 2013

Vindmøller og manneforkjølelse....

Nei nei nei...
Jeg.Vil.IKKE.Bli.Syk. Punktum. Prekk prekk prekk. Suresmilefjæs.
Men det kribler i halsen og bihulene tetter seg mer og mer til, så det ser ut som det går mot en skikkelig mannefokjølelse her i gården...

Derfor har jeg kjøpt inn dette:


Så får jeg håpe at jeg føler meg bedre i morgen... to ibux før leggetid også, så kanskje jeg klarer å bli kvitt dritten... ta det før det bryter skikkelig ut lissom...

For deg som trener, eller liker tanken på å trene så er det foresten  3 for 2 på YT produkter på Spar nå ;-)
Jeg har aldri hatt behov for slikt, men NÅ tenkte jeg det var på tide å smake litt, så til dobbeltimen jeg skal på i morgen (dersom jeg klarer å kverke manneforkjølelsen) skal jeg ta med en før og etter drikk ;-)



Og til slutt: Vindmøller... !
Ja hvordan kom de inn i bildet tenker du kanskje nå ?
Ukens gullkorn fra mitt lille Bøllefrø forklarer saken....

Frk. Darup kler av seg for å hoppe i dusjen etter en treningsøkt.
Bøllefrøet følger med, og da sports-bh'en skal av lurer han på følgene:

Bøllefrøet: "Mamma, koffor har ikke du på deg sånn vindmølle ?"
Frk. Darup: "Vindmølle ?" (Og tenker hva i alle huleste er det han mener nå da... ?)
Bøllefrøet: "Ja... sånn til å ha puppane i!"
Frk. Darup: "Åh... du mener bh ?"
Bøllefrøet: "Ja...."
Frk. Darup: "Nei... når mamma trener, så har mamma på en sånn her istedet, det er bedre" (peker på sportsbh'en....)
Bøllefrøet: "Åh... ikke vindmølle ?"
Frk. Darup: "Det heter ikke vindmølle vennen, det heter bh. BH."
Bøllefrøet: "Åh.... "


Bøllefrøet mister interessen for vindmøllene like fort som den kom.... mens Frk. Darup står igjen som et spørsmålstegn og lurer på hvordan han kom på den ideèn.....

Og slik går nu dagan.... ♥

Ha en frisk tirsdag ♥

-Frk. Darup-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en liten hilsen ?