Ønskeliste

21. feb. 2013

Kjære husbonden min...

Jeg er veldig glad i deg.
Ja, jeg vil gå så langt som å si at jeg elsker deg. Veldig masse faktisk. (hjerte hjerte smiiiilefjæs)

Opp av sofaen og fikse bilen min kjære !!

Når det er sagt, så lurte jeg på en ting; Du skjønner det at den kjære fine lille Meriva'en min er ikke helt i form, og det har den ikke vært på en lang stund nå.
Og siden jeg er like teknisk anlagt når det gjelder biler som du er teknisk anlagt når det gjelder sh'bam, så sier det seg selv at ting ikke blir fikset med mindre du fikser det for meg. Så hvis du kunne hoppet opp av sofaen og fikset 3 små ting for meg så hadde jeg blitt veldig glad ♥

Bilen min har følgende problemer:

1.  Det lyser et eller annet ved siden av der det står hvor mye bensin jeg har igjen, og hvor fort jeg kjører. Den lyser stort sett bare hver torsdag når jeg kjører hjem fra trening i byen, så jeg er litt usikker på hva det betyr. Det ligner litt på en slik Aladdins lampe, men jeg skjønner ikke helt hva jeg skal gnikse på...
Ønsket mitt er klart dersom det skulle komme en Aladdin frem under kjøreturen....
Er dette noe du kan fikse ???



2. Jeg har fått tilbakemeldinger på at jeg ikke synes så godt bakfra. Ser jaggu meg ut som lyser har gått, og at det ikke er noen hjemme...
Som du ser, den ene funker, den andre funkar inte... Litt som blinklampene til svenske biler...
Er dette noe du kan fikse ?



3. Jeg holder på å bli seriøst gal av det ene bakhjulet som piper omtrent uavbrutt. Det piper ikke når jeg svinger mot venstre, men hvis jeg bare skal svinge mot venstre så kommer jeg meg ikke så langt, og det blir veldig tungvindt å kjøre på den måten. Jeg tror heller ikke det er lovlig.
Er dette noe du kan fikse ?



Som jeg skrev innledningsvis så er jeg veldig glad i deg.
Ja, jeg vil gå så langt som å si at jeg elsker deg. Veldig masse faktisk. (hjerte hjerte smiiiilefjæs)

Men dersom jeg ikke får fikset disse tingene snart så tror jeg kanskje at du må sove på sofaen en natt eller to. (hjertesmerte hjertesmerte suuuuurefjæææs)

Ha en problemfri torsdag ♥

-Frk. Darup-

2 kommentarer:

  1. å Jannicke! du er bare knall god!!! :) du få det sakt!!!:)

    SvarSlett
  2. Og igjen har jeg kost meg med det du skriver Jannicke!!! Nå gleder jeg eg til treffet der eg får høre deg i steden for å bare lese deg ;) Mindre enn 14 dager igjen
    Klem fa Kristin

    SvarSlett

Legg igjen en liten hilsen ?